Vraťte se do formy!


Pokud jste se rozhodli i vy, že se dáte po dlouhé zimě, kdy jste si dělali tukové zásoby a hřešili v podobě nezdravého jídla, do kupy, pojďte se v první fázi, tedy následujících dvacet jedna dní zaměřit na následující. Proč právě 21 dní? Je to jednoduché! Tak dlouho totiž trvá člověku, než si vytvoří návyk.

1.  Pijte vodu
Jako první začněte den vždy tím, že vypijete sklenici vlažné vody. Ideálně převařené, ať si krásně nastartujete organismus. Určitě můžete pít i vodu s citronem, ale pocitově není ráno dobrá studená voda s citronem do břicha. Raději si ji dejte až jako druhou sklenici během dopoledne. Nezapomínejte v průběhu celého dne pít. Raději, než nějaké sladké a sycené nápoje, si dejte opět vodu. Pokud už dostanete chuť na nějakou tu skleničku alkoholu, raději každou deci zapijte minimálně třemi deci vody. Ať se zavodníte, když alkohol dehydratuje. Pro ženy a jedince se slabšími játry je toto obzvlášť důležité, protože voda samozřejmě pomůže.
muž v kabátu
2.  Choďte pěšky
Pokud jezdíte do práce autem či hromadnou dopravou, zkuste zaparkovat dál nebo vystoupit o zastávku dřív. Když toto budete dělat dvacet jedna dní a každých dalších dvacet jedná dní uberete další zastávku, brzy se dopracujete k tomu, že budete chodit několik kilometrů denně. Když tomu další měsíce přidáte například ranní cvičení pěti Tibeťanů, můžete se spolehnout, že vaše zdraví i vaše psychická pohoda se ukáží na kvalitě vašeho života! Samozřejmě můžete přidat jakékoli cvičení, které vás baví, ať už doma či ve fitness centru. Pohyb je prospěšný!

3.  Jezte zdravě a přiměřeně
Co se týče stravy, určitě je dobré myslet na to, že jste to, co jíte. Ale také myslete na to, že všeho s mírou. Není třeba držet diety, ale vnímejte svoje tělo jako celek. Nezatěžujte zbytečně organismus těžkými, smaženými, cukrovými a celkově nezdravými jídly.
delikatesa na talíři
4.  Používejte doplňky stravy
Pokud vaše strava není ideální a nemáte možnosti jíst pokaždé opravdu kvalitní potraviny, nezapomínejte na doplňky stravy. Myslete na to, že čištění organismu je třeba a v neposlední řadě je třeba doplňovat všechny důležité živiny do těla. Na trhu je velká řada doplňků stravy, které budou vyhovovat třeba právě vám.

5.  Vnímejte svoji psychiku
Pokud chcete dát vaše tělo do pořádku, zkuste se v co největší míře odvrátit od chemie. Ať už ve stravě, tak v lécích. Pokud vás trápí bolesti či nemoci, vždy se nejprve zajímejte o to, co vás trápí na duši a teprve poté řešte léčbu. Neřešte léčbu důsledků, ale začněte vždy u příčiny. A pokud znáte příčinu, řešte ji opět na úrovni psychiky a pokud je třeba, volte opět přírodní léčbu. Spolehněte například na houbu Reihsiči kolostrum.

Vraťte se do formy!
4.8 (95%)4